Kauppa-idea, osa käänteispsykologia

Tässäpä oiva postaus kauppahyllyjen logiikasta. Aika itsestäänselvää, että sillä, mikä on selvästi esillä, on eniten markkinaosuuksia. Minun unelmakaupassa tietysti olisi hyödynnetty tätä samaa tietoa, mutta niin, että se palvelisi terveyttä eikä toisinpäin.

Facebookin palautteissa mainittiin Whole Foods Market, jossa olen itsekin vieraillut Iso-Britanniassa. Oli kyllä kehujen arvoinen paikka. Ehkä meikän kaupassa ois vielä selkeämpi se arki- ja juhla-jako. Että ei tarttis kiireessä olla jokaista merkintää tiiraamassa.

Lomamatkalla tyydyn vähään. Tykkään käydä tavallisissa ruokakaupoissa vertailemassa tarjontaa, hintoja ja esillepanoa. OIkealla alalla ollaan. 🙂 Tämä pätee myös kotimaan lähiruokapuoteihin ja ravintoloihin.  Kuopion Tullintuvassa saatiin aikaan mielenkiintoiset keskustelut puheliaan ja ystävällisen (dahaa, ollaan Savossa!) myyjättären kanssa. La Majaccassa keskusteltiin ruokakulttuurista.

2012-03-15-063

Kuolevainen lankeaa

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s